Fun with Hello Kitty@ SongShan Cultural Park, Taipei



Hey my dear readers,
I feel so sorry for this long delay-blogging.
I reached Taiwan here for 2 months long, all settled..
Life's on track, I considered it is.

皆さん、私ブログのディレイ事が
本当にすみませんでした。
私は二ヶ月台湾に住んでいるですよ、
色々な経験が有るですから、楽しかった。

This is a good place where I can finding myself more deeply,
working on my projects,
and keep walking on my fashion design journey.

私なら、台湾は凄い場所です。
色々な事を勉強したい、プロジェクトとファッションデザインも。





Went for an art exhibition at SongShan Cultural Park, Xinyi District, Taipei
Had fun.
There are a lot of surprises,
the most exciting which is I met with Hello Kitty!

私は松山文化公園でハローキティの美術展に行きました、
嬉しかったです。










They are wearing many types of clothes, stylish..
And I think there must be one kind of style,
will make you love it more.

ハローキティはたくさん服を着ました、
本当に格好いいです~
皆さんも好きだね。。。










Enjoy.
Love yeah,

~F.

Comments

Post a Comment